Поради та лайфхаки для CES від українських стартаперів

03 Лютого 17Поради та лайфхаки для CES від українських стартаперів

Поради та лайфхаки для CES від українських стартаперів

У контексті панельної дискусії «Вся правда про CES» ми згадували, як учасники ділилися корисними порадами та лайфхаками. Пропонуємо розглянути докладніше найцікавіші та найвагоміші з них.

Хто є хто на CES?

На виставці CES відвідувачі не завжди користуються бейджами, які вказують на їх статус. Інвестори та представники іменитих ЗМІ зазвичай ходять без них аби об'єктивно оцінювати стенди, не привертаючи до себе зайвої уваги.

«Ми вирішили однаково пітчити всіх», Світлана Мальована (Raccoon.world).

Учасники порадили з рівним ентузіазмом рекламувати свій продукт всім, хто виявляє інтерес до стенду. На жаль, через велику кількість відвідувачів найбільшого івенту електроніки в світі це не завжди можливо. Проте, саме у такий спосіб ви не проґавите свою ЦА.

Роман Бєлкін (Cardiomo) теж порадив звертати увагу на прозорі ранці з емблемою CES. Такі щороку видають лише представникам преси, тому навіть без бейджу журналістів можна визначити.

Поради та лайфхаки для CES від українських стартаперів

Що брати з собою?

«Поїхати на CES із проектом – блискучий лайфхак, щоб покращити свою англійську, – пожартував Роман Бєлкін. – А якщо серйозно, то потрібно мати готовий продукт, щоби виставка дала позитивні результати».

Без продукту та якісної візуалізації у вас небагато шансів привернути бодай найменшу увагу на цьому масштабному заході. Всі презентації на стендах відбуваються дуже швидко, тому пітч мусить тривати не довше за 30 секунд.

Додаткові можливості

Олександр Нестеренко (ARTKB): «Раджу звертати увагу на івенти під час CES. Оскільки їх дуже багато, доведеться вибирати навмання – ставити на якісь з них, як у казино. Ніколи не знаєш, де виграєш, а де лише згаєш час».

На CES завжди безліч галузевих подій. Це чудова нагода заявити про себе перед інвесторами, дистриб`юторами, потенційними покупцями та ін.

Світлана Мальована: «Наша головна помилка в тому, що ми поїхали представляти проект лише вдвох. На CES необхідно встигати все: пітчитися, брати участь в івентах, переглядати проекти конкурентів, шукати партнерів».

Советы и лайфхаки для CES от украинских стартаперов - 2

Взаємопоміч

«Всі 20 проектів з України допомагали одне одному, інакше ми би не впоралися», – Світлана Мальована.

Підтримку одне одному надавали не лише стартапи, що брали участь у зоні UA Tech Expo, але й решта українських проектів, які приїхали на CES поза конкурсом. Загалом у 2017 році в виставці взяли участь близько 20 експонентів із України.

Олександр Нестеренко: «Важко переоцінити підтримку з боку колег і свого ком`юніті. Щонайменше – вони допоможуть привезти чи відвезти якісь речі (на CES або в Україну)».

Спікери панельної дискусії розповідали різні історії про згуртованість вітчизняного ком'юніті, що дуже рятувала їх у певні моменти. Чимало побутових питань (скажімо, оформлення стенду чи покупка Wi-Fi-роутера) спільно вирішувалися значно швидше та простіше. Вони допомагали одне одному навіть у пошуках цікавих конкурентних проектів або тематичних івентів.

Пiдписатися

Останні новини ринку інновацій

Інші новини

scroll to top