Чи вдасться Intel створити справжню революцію у світі натільних гаджетів?

03 Лютого 15Чи вдасться Intel створити справжню революцію у світі натільних гаджетів?

Чи вдасться Intel створити справжню революцію у світі натільних гаджетів?

Як стверджує Майк Белл, йому не подобається  жоден з існуючих сьогодні розумних годинників. І причина тому — зовсім не відсутність в них чипів Intel. Керівник підрозділу Intel New Devices Group вважає, що у людей складається загальне неправильне уявлення про смарт-годинники. «Не впевнений, що комусь захочеться надіти годинник лише тому, що в ньому повно новітньої електроніки, – каже Белл. – Покупці бачать у них передусім спосіб самовираження. І вони не проти, щоб у годинниках була якась високотехнологічна родзинка».

До 2014 року ринок натільних пристроїв розвивався, м'яко кажучи, не надто стрімко. Але сьогодні, коли практично весь світ чекає на вихід Apple Watch, а експерти пророкують, що до 2019 року продажі розумних годинників сягнуть 100 млн. одиниць, Белл вважає своїм основним завданням  закріпити корпорацію Intel на ринку натільної електроніки.

Наразі на ринку натільних гаджетів Intel не представлена взагалі. Чипів корпорації немає ні в годиннику від Apple, ні в годинниках Samsung Gear,  ні в Moto 360. Але, за словами Белла, він і не збирається співпрацювати з виробниками натільної електроніки. У його планах — працювати з тими, хто створює «по-справжньому» модні речі, але потребує допомоги з електронною начинкою. Доказом цього є нещодавня поява Майка Белла на Тижні моди в Нью-Йорку.

Intel вже має партнерські відносини з кількома модними будинками, наприклад, Opening Ceremony, виробником годинників класу «люкс» Fossil, компанією, що випускає унікальні музичні навушники SMS Audio, та іншими.

Белл стверджує наступне: «Усім сильно зашкодило те, що виробники випускали сирі продукти і здіймали навколо них багато галасу. Купивши такий товар, людина замислювалася: то це все, на що здатні натільні технології? Тепер ми намагаємося переконати споживачів, що все тільки починається. Якщо серйозно попрацювати над дизайном, то можна спроектувати не надто помітний, проте елегантний, модний і по-справжньому корисний продукт».

Про те, в якому напрямку планує рухатися Intel, свідчить, наприклад, історія з навушниками SMS Audio. Майк зажадав від наукового відділу надати йому розробки, які можна було б використовувати в натільних пристроях. В результаті  з'явився прототип навушників з оптичним сенсором для вимірювання пульсу. Белла в данному гаджеті не влаштувала наявність батарейки і бездротовий адаптер Bluetooth.

За кілька місяців з'явилися навушники-вкладиші з живленням і передачею інформації через стандартне гніздо у смартфоні. Цю розробку презентували на масштабній виставці електроніки CES, де її і помітила компанія SMS Audio (серед її інвесторів – баскетболіст Кармело Ентоні та репер 50 Cent). Таким чином, розпочалася співпраця і спільна робота над продуктом. Intel займається науковими дослідженнями, а SMS Audio працює з дизайном і споживчими властивостями продукту.

«Співпраця була дуже тісною. Ми навіть написи на упаковці придумували спільно. І все ж це продукт SMS Audio, – визнає Белл. – Ми не тішимося ілюзіями: без допомоги визнаного бренду на ринку навушників у нас нічого б не вийшло».

«Intel почала в себе дослідне виробництво. Той, хто ухвалив це рішення, вчинив дуже мудро», – вважає президент SMS Audio Браян Ное.

На сьогоднішні основну частину прибутку Intel приносить продаж чипів для персональних комп'ютерів. Нещодавно, наприклад, зросли продажі і самих ПК. Але, компанія, не може дозволити собі втратити шанс вийти на новий ринок. Загальний дохід Intel у ІІІ кварталі 2014 року порівняно з тим самим періодом минулоріч збільшився на 9% і досяг $ 9,2 млрд. Гіганту допомогла здебільшого його монополія в сегменті центрів обробки даних.

Майк Белл сподівається, що в 2015 році корпорації Intel буде що показати саме на ринку натільної електроніки. Вічно розпатланий, високий і взутий в незмінні «в'єтнамки», Майк має унікальний дар створювати чудові продукти практично з нуля. Поки розробника не дуже цікавить прибутковість його підрозділу, хоча колись цей момент настане. Сам Майк Белл стверджує: «Кожен день я придумую більше десятка нових напрямів у нашій роботі. Але колись нам потрібно буде зосередитися на чомусь одному». Можливо, це і будуть натільні гаджети.

Пiдписатися

Останні новини ринку інновацій

Інші новини

scroll to top