Які головні переваги чат-ботів?

27 Березня 17Які головні переваги чат-ботів?

Які головні переваги чат-ботів?

Основне правило будь-якого чат-бота – вирішувати завдання коректно та швидко. Наявність штучного інтелекту не обов'язкова, оскільки боти беруть на себе автоматизацію рутинних дій.

Для зручної взаємодії користувача з чат-ботами найкраще використовувати засоби комунікації на кшталт емодзі, кнопочок, лайків, ін. Скажімо, в авіакомпанії KLM є свій месенджер, завдяки якому людина знаходить цікаві місця та пам'ятки, надсилаючи емодзі: надсилаєш «коктейль» – у відповідь отримуєш перелік адрес з найближчими барами.

Другий спосіб спілкування – текст. Такий інтерфейс використовує, приміром, чат-бот «ПриватБанку», переказуючи грошові кошти через Telegram.

Найрідше задіюються голосові команди у взаємодії з ботом. Сьогодні не всі готові розмовляти з електронними девайсами та програмами.

Розмаїття ботів

Оскільки офіційно ботів не класифікують, уявімо умовний поділ їхніх функціональних обов'язків.

Бот автоматизує

Завдання такого бота – автоматизувати рутинні дії, заощаджуючи час людини. Це корисно для завдань з відстеження посилок, замовлень служби таксі чи розкладу транспорту.

Бот допомагає

Чат-бот розпізнає запит клієнта та надає потрібну відповідь автономно, без допомоги людини. Якщо запит перевищує знання бота, клієнта перемикають на менеджера, який отримує повну інформацію про історію його спілкування з ботом. Такі чат-боти доречні у службах підтримки для відповідей на найпопулярніші запитання.

Бот швидко шукає

Бота оснащено елементами штучного інтелекту, який вміщує величезний обсяг запитань і відповідей на них. За таких умов він шукає інформацію швидше за людину. Помічний у веденні документації страхової чи юридичної компанії, де потрібно працювати з великим обсягом даних.

Бот оформлює замовлення

Такий бот швидко знайде необхідний товар і замовить його через месенджер, а не через сайт. Це суттєво заощадить час клієнта, адже бот виконує чималу кількість завдань через чат, а далі надсилає в браузер, щоб остаточно оформити замовлення. Таких чат-ботів зазвичай задіюють у бронюванні квитків або житла.

Бот збирає ліди

Бот збирає інформацію про зацікавлених у замовленні клієнтів, самостійно уточнює дані про користувача, товар чи послугу. Виконуючи ці функції, боти позбавляють менеджерів рутинної роботи.

Пiдписатися

Останні новини ринку інновацій

Інші новини

scroll to top