Топ-5 тенденцій, які змінять робочий процес

13 Квітня 17Топ-5 тенденцій, які змінять робочий процес

Топ-5 тенденцій, які змінять робочий процес

Ви вже напевно чули про штучний інтелект, який або призведе до руйнування цивілізації, або дивним чином вирішить всі проблеми суспільства. Якщо ви фанат фільмів «З машини» 2015 року, чи серіалу «Світ Дикого Заходу», тоді неодмінно вважаєте, що розумні машини спричинять неминучу катастрофу. Навряд чи незабаром штучний інтелект налагодить тісний емоційний зв'язок з людиною, як у фільмі «Вона» 2013 року, чи без будь-яких зусиль здійснюватиме щоденні поїздки самоврядними автомобілями. Насправді суть штучного інтелекту, як і багатьох інших речей, полягає десь між судним днем ​​і панацеєю.

Невдовзі величезний потенціал ШІ задіюватимуть там, де ми перебуваємо найбільше, – на роботі. Нижче представлено п'ять тенденцій цієї технології, які суттєво вплинуть на наші робочі процеси.

1. Суперечки навколо великих даних

Дані – це сіра речовина штучного інтелекту. Щоб домогтися успіху в машинному навчанні, потрібен доступ до величезної кількості інформації. Оскільки обсяг великих даних очікують у межах 44 зеттабайт до 2020 року, інформація більше не перешкоджатиме технологіям. Це означає, що ворогом штучного інтелекту залишиться фрагментація. Традиційні постачальники платформ постійно додають нові інструменти до своїх наборів і діалоговтх додатків, що ускладнює отримання цих даних. Завбачливі організації використовують підключені хаби та відкриті програмні інтерфейси (API) для розблокування подібних даних, щоб майбутні системи ШІ мали можливість їх задіяти.

2. Додавання розумного аспекту в компанію «дурними» речами та технологією IoT

Сьогодні існує стільки «дурних» пристроїв, під`єднаних до Інтернету, скільки є людей на планеті. А до 2020 року їх кількість зросте втричі. За оцінками компанії McKinsey, впродовж наступного десятиліття обсяг ринку Інтернету речей (IoT) сягатиме понад $11 трильйонів щорічно. Ці суми супроводжуватимуть нечувані потоки даних. ШІ впорається з цією інформацією, але тільки люди вирішуватимуть, у який спосіб її застосовувати. Переваги Інтернету речей для бізнесу зрозумілі. Скажімо, датчики визначають, яка змінна деталь потрібна клієнту, а команда продавців підбере та продасть потрібний товар. Якщо розбиратися глибше, побачимо, що Інтернет речей є значно ціннішим у бізнес-процесах.

3. Отримання конкурентних переваг завдяки прогнозній аналітиці

Сьогодні отримувати інформацію в межах компанії просто, але для розуміння суті взаємодії цієї інформації та систем з людьми, потрібен штучний інтелект. Якщо співробітники перейдуть від звичайних повсякденних завдань до складнішої роботи, що вимагає спеціальних знань, процеси стануть ефективнішими та швидшими. Прогнозна аналітика здатна полегшити не тільки надання потрібної інформації в потрібний час, але й визначити підсилювачі, драйвера та експертів організації, незалежно від їхніх функцій  або розташування.

4. Розкриття цінних відомостей завдяки графікам планування

Прийняття рішень – це наступний крок в еволюції штучного інтелекту, але не варто думати, ніби йдеться про самосвідомих і спраглих помсти роботів з фільмів. Нова ера зосереджена на графіках планування роботи. Хаб, який охоплює розмови, контент, настрої та дії окремих осіб, груп і команд завдяки багатокомпонентному інструментарію забезпечення спільних робіт, дасть змогу прогнозній аналітиці виконувати свою функцію. Тільки коли керівники отримають відомості про такі динамічні стосунки, вони  виконуватимуть нестандартні завдання, які відкриють організаціям шлях у майбутнє. Сподіваємося побачити більше згадок про графіки планування роботи у найближчі місяці та роки.

5. Підвищення ефективності завдяки інтерактивності

Віртуальні голосові помічники на кшталт Echo від компанії Amazon, стали досить популярними серед користувачів. Але, як зазначила Мері Мікерена (Mary Meeker) в недавньому звіті, присвяченому інтернет-тенденціям, технологію розпізнавання мови можливо задіювати і в роботі офісу. Незабаром ви доручатимете своєму віртуальному помічнику на основі штучного інтелекту планування зустрічей за пріоритетом, роботу з вхідними листами та створення контенту голосовими командами. Не забувайте стежити за віртуальною реальністю, яка теж стане частиною робочого процесу. Спочатку її задіювали в ігровій індустрії, але зараз технологію активно застосовують в бізнесі. Системи віртуальної реальності на базі ШІ дадуть змогу клієнтам випробовувати товари перед придбанням, прискорювати залучення та адаптацію нових співробітників, дадуть поштовх інноваціям, надаючи можливість експертам впливати на продукт ще на стадії розгляду.

Пiдписатися

Останні новини ринку інновацій

Інші новини

scroll to top