Стартап після акселератора

11 Травня 16Стартап після акселератора

Стартап після акселератора

Сьогодні у світі діє близько 7 тисяч інкубаторів, які зосереджують свою діяльність на таких аспектах: технологічна освіта, підготовка презентацій, організація офісного простору, залучення капіталу та інше. Інкубатори сприяють виживанню бізнесу. А що відбувається потім? Часто стартапи так і не стають успішними. Що робити для підтримки успіху?

1. Мудрий вибір

Обираючи інкубатор, звертайте увагу на його профіль; чи справді бізнес потребує допомоги ззовні і скільки на неї готові витратити?

2. Зміна профілю

Бізнес завжди має бути напоготові змінити чи розширити напрямок своєї діяльності.

Директор клівлендської компанії Reach Ventures Кендал Воутерс зазначає, що багато стартапів зовсім не життєздатні. Якщо компанія не готова змінити вид діяльності чи вдосконалити технології, вона не втримається на ринку.

3. Впізнаваність

Підвищити впізнаваність допомагає контент-маркетинг. Ведеться блог, створюються відеоролики та інфографіка. Завдяки контенту про вас чують.

4. Економія

Голова B2B-платформи Outro Бабба Пейдж, який пройшов акселератор Techstars Boulder, робить висновок, що акселератори вчать працювати швидше, але ефективність також залежить від вміння економити на розробці, маркетингу та ін. Світові компанії пропонують бонуси новачкам: веб-сервіси, хостинги, консультації та програми. Це дозволяє зекономити великі кошти.

5. Зв'язки

Незалежно від кількості знайомств у мережі, розширюйте коло приватних зв'язків. Шукайте у відповідних місцях, на тематичних подіях. Подумайте про те, що запропонувати їм натомість.

6. Залучення клієнтів  

Фінансування – не головне. Розвиток компанії має відбуватися природно. Головна мета – валідація у клієнтів. Залучайте методами контент-маркетингу та нетворкінгу, спілкуйтеся та дізнавайтеся про їхні бажання.

7. Шукайте менторів

Ментори та бізнес-коучі – це корисний ресурс. Фахівці мають бути знавцями вашої сфери, тоді вони ефективно допоможуть вирішити конкретні проблеми.

8. Знайдіть фінансування після «програми»

Стартапи стикаються з труднощами вже на першому етапі фінансування. Застосовуйте такі джерела, як продаж цінних паперів, партнерство чи послуги попереднього замовлення на продукцію, краудфандінг і гранти.

9. Після інкубатора

Використовуйте доступні ресурси: аналітику, прототипування та інше.

Пiдписатися

Останні новини ринку інновацій

Інші новини

scroll to top