Галузі фінансового сектору, де вже сьогодні застосовують штучний інтелект

26 Серпня 16Галузі фінансового сектору, де вже сьогодні застосовують штучний інтелект

Галузі фінансового сектору, де вже сьогодні застосовують штучний інтелект

Технології штучного інтелекту (ШІ) передбачають швидку роботу з величезними масивами даних, необмежену швидкість збору та аналізу інформації, 100-відсоткову пам'ять і багато завдань. Оскільки фінансовий сектор спирається на величезні обсяги даних, недивно, що саме в цю галузь впровадили передові розробки. Аналітик компанії The Hinge Ideas Ольга Ковальова розповіла про чотири важливих сектори банківської справи, де сьогодні застосовують ШІ.

Клієнтська підтримка

Чат-боти виявилися чудовою заміною звичайних консультантів. Вони допомагають клієнтам здійснювати покупки та укладати важливі угоди, зрозуміло відповідають на прості запитання, розповідають про послуги банку та ін. До того ж практично всі банки дають змогу клієнту перемикнутися на живого консультанта, якщо клієнт не бажає спілкуватися з роботом.

Для банків чат-боти – це ефективне, надійне та зручне рішення, яке заощаджує кошти на зарплату співробітникам. У свою чергу, клієнти по-різному оцінюють роботів. Декому байдуже з ким спілкуватися, дехто надає перевагу живому спілкуванню, а дехто, навпаки, охоче спілкується з ботом, бо він у будь-якому разі не дозволить собі грубощів та максимально зрозуміло надасть вичерпну інформацію стосовно банківських послуг.

Використовують чат-ботів вже і в Росії. Банк «Точка» цього року запустив роботизованого консультанта у Facebook, який знаходить найближчі до користувача банкомати, допомагає переглядати рахунки, здійснювати платежі та ін.

Управління інвестиціями

Роботи здатні стати чудовими радниками з фінансових питань. Такої думки дотримуються не лише засновники стартапів, але й представники класичних фінансових інститутів. Автоматизовані порадники відстежують коливання цін на ринках, радять придбати чи продати ті чи інші цінні папери. До того ж роботи на зразок Ellevest дають можливість досягати короткострокових і довгострокових цілей.

Галузі фінансового сектору, де вже сьогодні застосовують штучний інтелект  - 1

Управління приватними засобами

Цифрові гаманці призначені зберігати кошти, аналізувати витрати користувача та надавати цінні поради з управління особистими фінансами. Такі додатки зі ШІ допомагають користувачеві не лише заощаджувати, але й почуватися комфортно в повсякденному житті у фінансовому плані.

В якості прикладу можемо розглянути мобільний банк Neat, який поєднує можливості ШІ та біометричного захисту. Консультант оцінює поведінкову модель користувача та видає інструкції щодо дотримання бюджету, щоб досягти певних фінансових цілей.

Автоматизація маркетингу

Галузі фінансового сектору, де вже сьогодні застосовують штучний інтелект  - 2

ШІ часто застосовують під час аналізу реакції клієнтів на той чи інший продукт. Отже, постачальники послуг мають можливість прогнозувати ситуації, які викличуть невдоволення чи схвалення з боку клієнтів. Зокрема, платформа Radiant досліджує взаємодію мільйонів користувачів з банками та страховими компаніями Австралії та Нової Зеландії, щоб виявити закономірності та усунути дії, що призводять до невдоволення клієнтів. 

Пiдписатися

Останні новини ринку інновацій

Інші новини

scroll to top