Найцікавіші рекламні технотренди event-індустрії

18 Жовтня 16Найцікавіші рекламні технотренди event-індустрії

Найцікавіші рекламні технотренди event-індустрії

Щоб залучати відвідувачів на свої заходи та рекламувати нові товари, організатори вкладають чималі кошти у впровадження технологічних інновацій. Нижче розглянемо кілька передових рішень, які використовують найбільші світові компанії для просування своїх продуктів.

Найцікавіші технологічні рішення рекламної event-індустрії

1. Віртуальна реальність

Випустивши смартфон Galaxy S7, компанія Samsung пропонувала споживачам придбати його за попереднім замовленням і отримати в подарунок окуляри віртуальної реальності. Однак на цьому піар-хід не закінчився – компанія збудувала цілий парк VR – S7 lifechanger park, який діяв протягом трьох днів. Понад 40 тисяч споживачів отримали нагоду випробувати неймовірні можливості інноваційного обладнання – покататися на лижах, помандрувати серед динозаврів в епоху Юрського періоду і т.д.

Фахівці з Adidas пішли далі. Навколо футбольного поля компанія спорудила віртуальну арену Future Arena. Таким чином, коли грали футболісти, глядачі віртуальної арени реагували на їх дії в режимі реального часу. Віртуальний стадіон було створено для підтримки ЕВРО-2016.

2. Розумні браслети

Щоб зробити запуск нового автомобіля Giulia ефектнішим, представники Alfa Romeo запропонували гостям презентації взяти участь у його тест-драйві. Кожному гостю видавалися розумні браслети на зразок тих, які використовують в НАСА для вимірювання показників життєдіяльності. В результаті гість отримував не тільки приголомшливі емоції, сидячи поруч з гонщиком на передньому сидінні, але й діаграму свого стану під час тест-драйву.

3. Селфі з космосу

Унікальне рішення для підтримки нової частини фільму про Джеймса Бонда придумав бренд Heineken. Представники компанії запустили спеціальну акцію Spyfie, зібрали переможців з усього світу, відвезли їх на невідому локацію на території США та зробили колективне селфі з космосу за допомогою супутника. Таку пригоду переможці запам'ятають надовго.

4. Розширення сприйняття людини

У рамках паризької експозиції Future Sensation компанія Saint Gobain вирішила зробити п'ять технологічних блоків, кожен з яких було оснащено передовими технологіями для розвитку можливостей одного з органів чуттів. Демоблоки повністю відповідали концепції виставки, яка була спрямована на розширення сприйняття людини.

Пiдписатися

Останні новини ринку інновацій

Інші новини

scroll to top