Пасивні соціальні мережі з автоматизованим контентом – наше майбутнє

09 Листопада 16Пасивні соціальні мережі з автоматизованим контентом – наше майбутнє

Пасивні соціальні мережі з автоматизованим контентом – наше майбутнє

Скотт Белскі - інвестор і засновник популярного сайту Behance - зробив кілька «прогнозів» стосовно змін, на які слід чекати людству через новіі технології. Ми підготували для вас огляд припущень експерта щодо майбутнього соціальних мереж. Нагадаємо, Behance - креативна платформа для дизайнерів, ілюстраторів і фотографів з усього світу.

- Усі важливі події з життя людини автоматично фіксуватимуться та розміщуватимуться в соціальних мережах. Активні публікації та репости, здійснені самостійно, суспільство сприйматиме за «відредагований контент», отже, засуджуватиме.

- Автоматично генерованому контенту довірятимуть більше через «об'єктивність», ніж природній людській суб'єктивності. Алгоритми не приховують і не брешуть, тому в правдивості їхнього контенту сумнівів не виникне.

- Реклама в соціальних мережах стане ще прихованішою, але отримуватимуть прибутки від неї всі. Залежно від кількості передплатників, кожен користувач матиме певну частку прибутку від продуктів, якими «ділиться» в своєму профілі.

- Також виникнуть своєрідні контекстні соціальні мережі, які з'являтимуться ненадовго. Скажімо, вирушаєте ви відпочивати до іншої країни. На час перебування за кордоном з'являються соціальні мережі з тематичним контентом, які допомагають знайти житло, друзів, пам'ятки. Коли повертаєтеся з відпустки додому, вони зникають.

Пiдписатися

Останні новини ринку інновацій

Інші новини

scroll to top