Фактори, що впливають на популяризацію переносної електроніки

31 Серпня 16Фактори, що впливають на популяризацію переносної електроніки

Фактори, що впливають на популяризацію переносної електроніки

Ринок переносних пристроїв здійснив черговий поступ у зростанні завдяки сектору охорони здоров'я. Серед гаджетів, які тепер постійно з нами, не лише засоби зв'язку, роботи та розваги. У Forrester Research повідомили, що в 2015 році 18% американців користувалися переносною електронікою, а в 2021-му кількість користувачів зросте до 29%.

Когнітивна підтримка розумного одягу

Компанія Under Armou, яка виробляє одяг для спорту, уклала угоду про співпрацю з IBM. Поєднавши одяг Connected Fitness і штучний інтелект IBM Watson, вони нададуть можливість користувачам отримувати індивідуальні поради щодо їхнього фізичного стану.

Інтернет речей для віддаленого контролю за здоров'ям

Незалежно одна від одної компанії GreatCall і Philips вирішили налагодити зв'язок між переносними гаджетами та медичним обладнанням. Головною метою їхніх проектів є можливість віддаленого контролю показників здоров'я. Дані з персональних пристроїв передаються лікарям для визначення діагнозу чи родичам тих, хто потребує догляду (діти, люди похилого віку, з обмеженими можливостями).

Оптоелектроніка для компактності та продовження роботи

Ідею оптоелектронних пристроїв ще не втілено, але вона має великі перспективи. Ці пристрої будуть трохи більшими, ніж шар шкіри, матимуть здатність контролювати практично всі життєві показники людини і не потребуватимуть частої зарядки акумулятора.

Розумна тканина, що надає медичну допомогу

Комп'ютеризований текстиль з особливими властивостями, в тому числі лікувальними, є предметом інтересу компаній Nike, North Face, Intel, Microsoft, Flextronix і навіть має підтримку з боку міністерства оборони США.

 

Пiдписатися

Останні новини ринку інновацій

Інші новини

scroll to top