Чат-боти: цільова аудиторія, платформа та тривалість розробки
29 Березня 17Чат-боти: цільова аудиторія, платформа та тривалість розробки
Яка цільова аудиторія чат-ботів?
Онлайн-видання Venture Beat опитало читачів, що би вони обрали для рішення своїх завдань.
Результати виявилися наступними:
• 60% респондентів обрало додатки;
• 23% – веб-сайти;
• 17% – чат-ботів.
Звісно, слід враховувати, що не всі читачі готові до використання нових технологій. Але навіть попри це, впродовж року чат-боти завоювали лояльність шостої частини аудиторії ресурсу.
Чи збільшився попит на чат-ботів? Так. За результатами масштабного дослідження, 50% осіб від 18 до 55 років бодай один раз використало чат-бот, а 15% з них використовує чат-ботів регулярно.
Як обрати платформу для чат-бота?
Вибір платформи залежить від того, на якій з них підприємець шукатиме свого потенційного користувача. Один з важливих факторів – територіальне розміщення цільової аудиторії. Скажімо, в Україні популярні Viber і WhatsApp. В Азії найчастіше користуються WeChat і Line, в Сполучених Штатах Америки – WhatsApp.
Відтак виникає питання: для яких платформ необхідно створювати ботів спочатку?
Якщо ви власник локального бізнесу – орієнтуйтеся на популярні регіональні платформи. Якщо бізнес глобальніший – є сенс охопити всі.
Яка тривалість розробки бота?
Боти не здатні працювати автономно, лише при сайті чи в зв'язці з додатком, де беруть інформацію. Приміром, бот служби таксі прив'язаний до бази даних клієнтів цього сервісу.
Якщо є сайт або додаток, на розробку бота знадобиться близько 7 днів. У разі розробки найпростішого бота програміст згає не більше кількох годин.
Якщо потрібно розробити бота сайту/додатку, передбачити приблизну кількість часу складно.
Пiдписатися
Останні новини ринку інновацій