7 факторів вдалого вибору акселератора

01 Березня 177 факторів вдалого вибору акселератора

7 факторів вдалого вибору акселератора

Засновник платформи Fundacity для інвесторів і підприємців Міклос Гроф тезисно пояснив, на які чинники слід зважати стартапам перш, ніж подавати заявку на участь у програмах з акселерації.

Людський фактор

Один з найцінніших чинників, на який слід зважати під час вибору акселератора, це люди. Управлінці програмою – найважливіший актив. Ментор – це людина, з якою треба контактувати щодня. Ментор стане вашим наставником під час залучення інвестицій. Розглядати програми з акселерації варто лише з досвідченими компетентними підприємцями.

Територіальний фактор

Середня тривалість такої програми – 12 тижнів. Важлива умова – представники стартапів мають перебувати в одному конкретному місті. Звісно, переїзд до іншого міста – складний етап, але якщо рішення стати засновниками компанії вже прийнято, готуйтеся долати відстань і потрапити у потрібне місто в потрібний акселератор. Трапляється, що місцева програма є чудовою, однак це не є приводом одразу на ній зупинятися – необхідно врахувати всі можливі варіанти, за межами рідних місць зокрема.

Галузевий фактор

Найчастіше програми з акселерації спрямовано на конкретну галузь діяльності стартапів: освітні, медичні технології та багато інших. Для вас участь в подібних акселераторах є дуже корисною, адже перебувати в оточенні компаній однакового галузевого спрямування означає обмін досвідом з фахівцями та отримання корисної інформації. Водночас ніхто не заперечує вірогідність отримання контактів провідних фахівців певної галузі.

Фактор зрілості стартапу

Існує кілька підходів акселераторів до вибору стартапів: одні шукають стартапи на ранніх стадіях розвитку, інші – з готовим продуктом до бізнесу. Важливо обирати програму, яка відповідає стадії розвитку вашої компанії.

Тут треба реально оцінювати стан стартапу та подавати заявку на той акселератор, який знадоиться на певному етапі. Інакше очікуйте зайвих витрат часу, грошей і зниження перспектив зростання.

Кількісний фактор

Досить часто в одній програмі беруть участь близько 15 стартапів. У такому разі важливо зрозуміти, яка кількість набору була би максимально прийнятною для вас, адже в різних складах є можливість отримати не лише зиск, але й необхідність йти на компроміс.

Коли набір невеликий, ви отримаєте більше уваги від менторів, а якщо ж стартапів багато – це блискучий варіант для налагодження безлічі корисних контактів і підтримки зв'язку для вірогідної ​​співпраці з колегами в подальшому.

Фактор популярності

Авторитетність бренду програми з акселерації є важливим фактором продовжувати вашу діяльність, особливо коли ви залучатимете інвесторів, найматимете людей і т.д. Необхідно вивчити відгуки підприємців про цей акселератор, перелік успішних випускників програми.

Інвестиційний фактор

У різних програмах з акселерації умови інвестування не надто відрізняються. Найчастіше фінансування є авансом в обмін на частку компанії. Слід докладно вивчити питання, зважаючи не лише на фактор прибутковості.

Пiдписатися

Останні новини ринку інновацій

Інші новини

scroll to top