6 успішних новаторів та уроки, яким вони нас навчили

30 Червень 156 успішних новаторів та уроки, яким вони нас навчили

6 успішних новаторів та уроки, яким вони нас навчили

Як відомо, творчість та інновації – це серце та душа компанії. Історія знає безліч компаній, які втратили свою інноваційну родзинку. На щастя, історія також багата на новаторів, у яких ми можемо багато чому навчитися. І нам не обов'язково бути наступними джобсами, гейтсами чи діснеями, щоб застосовувати їхні уроки у наших власних компаніях.

Вийти за рамки «можливого» – Волт Дісней

Відвідавши будь-який з тематичних парків Disney World ви зрозумієте, що Волт Дісней був людиною, яка вийшла за рамки індустрії розваг, технологій, освіти та всього, що традиційно вважається можливим. Дісней перетворив болото у Флориді на особливий окремий світ, кинувши виклик уявленню про те, яким має бути тематичний парк. Легендарний мультиплікатор якось сказав, що «це своєрідна забава – робити неможливе». Здатність вийти за рамки умовностей, критики та технологій – надзвичайно важлива для підтримки інновацій.

В обхід статус-кво – Ілон Маск

Попросіть будь-кого назвати найзашкарублішу та незмінну галузь, і автомобілебудування, швидше за все, ввійде до першої десятки. З віковою історією, укоріненим конкурентним ринком і бізнес-моделлю, яка майже не змінювалася, до автомобільної промисловості, здавалося б, стартапам з нетривіальними ідеями шлях закритий. Однак Ілон Маск і Tesla Motors сміливо ввійшли на цей ринок з нестандартним продуктом і бізнес-моделлю, яка настільки відрізняється від звичної, що доводиться зіштовхуватися зі всім: від скептицизму до юридичних проблем. І це лише тому, що система, процес, конкуренти чи навіть ціла індустрія вважається монолітом з імунітетом на зміни. Але це зовсім не означає, що її неможливо змінити.

Відкрити себе знову – Біл Гейтс

Біл Гейтс має визначний досвід у технологічному секторі, але його також не менше знають як одного з провідних поборників всього у світі: від боротьби з захворюваннями до освіти. Доки циніки піддають сумніву щирі мотиви Гейтса, мільярдер своїм багатством, інтелектом і бізнес-навичками вирішує, здавалося б, нерозв'язні проблеми. Приміром, проблему повного знищення поліомієліту та малярії. Ця смілива ініціатива потребує наполегливості та ефективного планування. Біл Гейтс на власному прикладі демонструє, що успіх і досвід в одній галузі не обмежують нас лише нею – наші таланти можуть стати у нагоді зовсім в іншій сфері діяльності.

Не забувайте про кінцевих споживачів – Стів Джобс

Багато написано про Стіва Джобса та про його дух інновацій. Але один з його талантів – фокус на користувача продукції, а не на процес чи його особливості – чомусь залишається поза увагою. Традиційний підхід до ІТ орієнтується на процес і функціональні можливості, однак уроки Джобса повільно, але впевнено просочуються в інші галузі. Щоб досягти успіху в інноваціях, необхідно звертатися до користувачів, які охоче готові замінити звичний продукт на ваш.

Перевизначайте звичні методи – Джесіка Джеклі та Мет Фланері

Співзасновники Kiva.org взяли два фінансових інструменти – мікрокредитування та краудсорсінг – та об'єднали їх у платформу для боротьби з глобальною бідністю. Kiva допомагає широкій громадськості підтримати мікрокредитами громадян тих країн, які розвиваються, та які потребують небагато коштів, щоб почати чи розвинути свій бізнес. Це нетрадиційне застосування фінансових інструментів в поєднанні з простим та інтуїтивно зрозумілим інтерфейсом створило одну з найуспішніших веб-платформ мікрокредитування. Те, що технологія чи методи раніше не застосовувалися в вашій галузі або були створені з абсолютно іншою метою, не означає, що вони вам не стануть у нагоді.

Використайте свої ресурси – Марк Беніофф

Марк Беніофф створив одну з найуспішніших у світі CRM-систем, яку пропонують замовникам виключно за моделлю SaaS – Salesforce.com. Продукт здійснив революцію в різних галузях і допоміг переглянути принципи використання софту та оплату за нього. Удосконалюючи платформу Salesforce, Беніофф розширив продуктову лінійку, запропонувавши своїм клієнтам PaaS-платформу Force.com для самостійної розробки додатків і розширень. Більшість підприємств і навіть фізичні особи мають «ліниві ресурси», які не експлуатуються на повну силу. Все – від десятилітньої ERP-платформи до внутрішніх відділень – можна допрацювати та переорієнтувати на цікаві та інноваційні продукти.

Пiдписатися

Останні новини ринку інновацій

Інші новини

scroll to top